Savnet eiendel
Eiendeler mistet eller glemt i terminalen leveres inn til Servicesenteret. Widerøe Ankomstservice, lokalisert ved innsjekkområdet, håndterer savnet innsjekket bagasje for alle flyselskaper på TORP, men det er flyselskapene som er ansvarlig for å finne din bagasje. Les mer her.

Kontaktinformasjon
TORP Servicesenter (savnet håndbagasje/eiendeler)
Tlf. 33 42 70 00
E-post: servicesenter@torp.no
Widerøe Ankomstservice på TORP (savnet innsjekket bagasje)
Telefon: +47 98 90 12 56 (mandag-fredag: kl 08-16)
E-post: bag.TRF@wideroe.no (besvares mandag-fredag: kl 07-22)
Uavhentet innsjekket bagasje
Vi oppbevarer uavhentet bagasje i inntil 3 dager uten gebyr. Servicegebyr på NOK 69,- pr dag påløper fra den fjerde dagen med oppbevaring. Dette gjelder ikke savnet innsjekket bagasje som blir ettersendt av flyselskap. I slike tilfeller avtaler vi utkjøring eller henting med passasjer når bagasjen ankommer TORP.
Søk etter savnet eiendel
Servicesenteret på TORP får inn alle eiendeler og håndbagasje som blir funnet i terminalene eller ombord flyene som kommer inn til TORP. Alle gjenstander som innleveres på Servicesenteret på TORP legges i løpet av kort tid tilgjengelig på nettsiden MissingX. Nettsiden blir oppdatert hver time, slik at du raskt kan finne ut om vi har funnet dine gjenglemte eller mistede eiendeler. Alle eiendeler blir beholdt i to måneder.
Søk på MissingX