Savnet eiendel

Eiendeler mistet eller glemt i terminalen leveres inn til Servicesenteret. Widerøe Ankomstservice, lokalisert ved innsjekkområdet, håndterer savnet innsjekket bagasje for alle flyselskaper på TORP, men det er flyselskapene som er ansvarlig for å finne din bagasje. Les mer her.

Savnet bagasje på TORP

Kontaktinformasjon

TORP Servicesenter (savnet håndbagasje/eiendeler)
Tlf. 33 42 70 00
E-post: servicesenter@torp.no

Widerøe Ankomstservice på TORP (savnet innsjekket bagasje)
Telefon: +47 98 90 12 56 (mandag-fredag: kl 08-16)
E-post: bag.TRF@wideroe.no (besvares mandag-fredag: kl 07-22)

Uavhentet innsjekket bagasje
Vi oppbevarer uavhentet bagasje i inntil 3 dager uten gebyr. Servicegebyr på NOK 69,- pr dag påløper fra den fjerde dagen med oppbevaring. Dette gjelder ikke savnet innsjekket bagasje som blir ettersendt av flyselskap. I slike tilfeller avtaler vi utkjøring eller henting med passasjer når bagasjen ankommer TORP.

Registrer deg og få nyheter rett i innboksen

Uten navn*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.